Kalhoty TOKYO (TAILORING) WKTOKYO
98 % bavlna 2 % spandex Gramáž: cca 260 g/m².
Pánské krejčovské kalhoty.
Zapínání v pase na knoflík, šest poutek na pásek a zip v barvě základní.
Dvě zadní zavazovací kapsy se zapínáním na jeden knoflík. A dvě všité kapsy vepředu.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Pánské Kalhoty-šortky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Vedení JHK TRADER Group, vědomo si důležitosti, kterou má dnes pro společnost uspokojování potřeb a očekávání svých zákazníků, vytvořilo všechny potřebné zdroje, aby zajistilo, že aktivity vyvíjené v rámci "Marketingu a distribuce reklamních textilních oděvů", „marketing personalizovaných reklamních oděvů a dalších doplňků“ a „sítotisk reklamních textilních oděvů a doplňků“, v tomto pořadí, splňují požadavky UNE-EN ISO 9001: 2015 a UNE-EN ISO 14001: 2015 zavádějící integrovaný systém řízení v tomto smyslu.
Posláním a prioritním cílem společností JHK TRADER, S.L., JHK T-Shirt Canary Islands S.L., JHK France S.A.S., JHK USA LLC, S&S, S.L. a TOTAL SHIRT S.L. jako společnost, která „prodává a distribuuje reklamní textilní oděvy“, „prodává personalizované reklamní textilní oděvy a další doplňky“ a „potiskuje oděvy a reklamní textilní doplňky“, má plně uspokojit naše zákazníky a splňovat zákonné a regulační požadavky, a to s ohledem na životní prostředí prostřednictvím neustálého zlepšování organizací (méně odpadu, minimální využití zásob, kontrola emisí do atmosféry a úniků) a také prevence znečištění.
Vizí naší organizace je zřídit bezpečná provozní centra pro všechny členy organizace, uspokojovat potřeby našich zákazníků, povzbuzovat naše zaměstnance, aby se školili, aby poskytovali kvalitnější služby zákazníkům, a osvojovat si potřebné povědomí o naší odpovědnosti za životní prostředí, stejně jako neustále podporovat interní a vnější kulturu týkající se předcházení znečištění.
JHK je společnost, která je pevně odhodlána učinit naši planetu udržitelnějším prostorem pro život a pokrok.
Chceme sloužit našim zákazníkům, neustále se snažíme dosahovat nejvyšší úrovně spokojenosti plněním jejich potřeb a neustálým zlepšováním kvality našich produktů a služeb.
Neustálé zlepšování směrem k dokonalosti jako operační strategie, zvažující rizika a příležitosti, které mohou ovlivnit shodu produktů a služeb, a schopnost dosáhnout vyšší úrovně spokojenosti zákazníků.