Dětská mikina Baby Hooded Sweatshirt SWRBHOOD
65% Polyester 35% Bavlna. 260 gsm cca.
Dětská mikina s kapucí. manžety a spodní lem z 2x1 žebrování s elastanem. Francouzská froté tkanina. 260 g/m².
65% polyester / 35% bavlna.
GM: 61 % bavlna / 31 % polyester / 8 % viskóza.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Dětské Mikiny |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Vedení JHK TRADER Group, vědomo si důležitosti, kterou má dnes pro společnost uspokojování potřeb a očekávání svých zákazníků, vytvořilo všechny potřebné zdroje, aby zajistilo, že aktivity vyvíjené v rámci "Marketingu a distribuce reklamních textilních oděvů", „marketing personalizovaných reklamních oděvů a dalších doplňků“ a „sítotisk reklamních textilních oděvů a doplňků“, v tomto pořadí, splňují požadavky UNE-EN ISO 9001: 2015 a UNE-EN ISO 14001: 2015 zavádějící integrovaný systém řízení v tomto smyslu.
Posláním a prioritním cílem společností JHK TRADER, S.L., JHK T-Shirt Canary Islands S.L., JHK France S.A.S., JHK USA LLC, S&S, S.L. a TOTAL SHIRT S.L. jako společnost, která „prodává a distribuuje reklamní textilní oděvy“, „prodává personalizované reklamní textilní oděvy a další doplňky“ a „potiskuje oděvy a reklamní textilní doplňky“, má plně uspokojit naše zákazníky a splňovat zákonné a regulační požadavky, a to s ohledem na životní prostředí prostřednictvím neustálého zlepšování organizací (méně odpadu, minimální využití zásob, kontrola emisí do atmosféry a úniků) a také prevence znečištění.
Vizí naší organizace je zřídit bezpečná provozní centra pro všechny členy organizace, uspokojovat potřeby našich zákazníků, povzbuzovat naše zaměstnance, aby se školili, aby poskytovali kvalitnější služby zákazníkům, a osvojovat si potřebné povědomí o naší odpovědnosti za životní prostředí, stejně jako neustále podporovat interní a vnější kulturu týkající se předcházení znečištění.
JHK je společnost, která je pevně odhodlána učinit naši planetu udržitelnějším prostorem pro život a pokrok.
Chceme sloužit našim zákazníkům, neustále se snažíme dosahovat nejvyšší úrovně spokojenosti plněním jejich potřeb a neustálým zlepšováním kvality našich produktů a služeb.
Neustálé zlepšování směrem k dokonalosti jako operační strategie, zvažující rizika a příležitosti, které mohou ovlivnit shodu produktů a služeb, a schopnost dosáhnout vyšší úrovně spokojenosti zákazníků.